Vi förenklar och effektiviserar ditt företags
pensions- och försäkringsadministration
Insclear samarbetar med tre av branschens ledande förmedlarbolag. Tillsammans erbjuder vi
premiecentralen för upphandlad affär samt vår samfaktureringstjänst som möjliggör bättre kontroll och
minskad administration kring kundföretagets pension- och försäkringshantering.
SAMFAKTURERING

Kundfaktura
Innehåller kundföretagets samlade försäkringsfakturor

Specifikation kundfaktura
Innehåller alla individer, premier och perioder som finns fakturerade i kundfakturan

Bokföringsrapporter
Innehåller bokföringsunderlag, översikt över månadens kostnader samt eventuella kontrollrapporter

Årsrapporter
Sammanställning på årsbasis som summerar uppgifter för löneskatt, pensionskostnad och avdragsrätt

Onlinetjänst
Webbaserad tjänst där kundföretaget kan se information om sitt engagemang i Insclear
PREMIECENTRAL

Kundfaktura
En samlad faktura för alla premiecentralsförsäkringar

Specifikation kundfaktura
Innehåller alla individer, premier och perioder som finns fakturerade i kundfakturan

Årsrapporter
Sammanställning på årsbasis med uppgift om pensionskostnad